کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317530 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با دو ویژگی کاربردی و عجیب اندروید 12 آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، اندروید 12 به زودی عرضه می شود و تا کنون نسخه های مختلف پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان آن منتشر شده است و برخی ها توانسته اند با بعضی از امکانات آن مانند روش ناوبری دو بار ضربه زدن به قاب پشتی، شیوه طراحی Material You، اشکال خاص آیکون ها و . . . آشنا شوند.

گوگل اندروید اندروید 12 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

ویژگی کاربردی اندروید 12

حالا یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit یک ویژگی کاربردی مخفی به نام حالت مخصوص اجرای بازی ها (Game Mode) را در Digital Wellbeing نسخه بتا اندروید 12 کشف کرده است. Digital Wellbeing ابزاری می باشد که افراد را قادر می سازد ببینند چه قدر از گوشی و اپلیکیشن ها استفاده کرده اند تا در صورت نیاز مدت زمانی که هر برنامه می تواند اجرا شود را محدود کنند.

طبق ادعای این کاربر، رفتن به مسیر Digital Wellbeing> Do Not Disturb> Schedules یک صفحه زمانبندی Game Mode را اجرا خواهد کرد. سپس ضربه زدن روی آیکون چرخ دنده منوی بازی را به همراه دکمه بهینه سازی مصرف انرژی اجرا می کند تا شخص بتواند تعداد فریم بر هر ثانیه را بشمارد و یا محتوای نمایش داده شده در نمایشگر را ضبط کند و در صورت نیاز آن را در یوتیوب به اشتراک بگذارد. متأسفانه هنوز همه کاربران نسخه بتا اندروید 12 نتوانسته اند چنین ویژگی را مشاهده کنند بنابراین خیلی ها معتقدند رابطه ای میان Game Mode و Digital Wellbeing وجود ندارد.

گوگل اندروید اندروید 12 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

این در حالی است که گوگل در مراسم I/O امسال خود اشاره ای به این ویژگی نداشت اما یکی از خبرگزاری ها با اشتراک گذاری چندین اسکرین شات خبر از وجود داشتن این قابلیت داد. اگرچه این ویژگی فعلاً مخفی است اما احتمالاً وقتی اندروید 12 در ماه سپتامبر آماده نصب شدن بود، بسیاری از کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی عجیب اندروید 12

مهمترین تغییراتی که قرار است در اندروید 12 روی دهند به امکانات ظاهری تبدیل می شوند. این قابلیت ها عبارتند از ویجت ها و آیکون های جدید. اما بااهمیت ترین اتفاقی که رخ خواهد داد این است که کاربران می توانند این سیستم عامل را آن طور که خودشان می خواهند شخصی سازی کنند.

فعلاً اما، نسخه بتا اندروید 12 به نوعی خام است. برای مثال، یکی از بزرگترین تغییرات آن این است که می توانید با استفاده از دکمه پاور گوگل اسیستنت را اجرا کنید؛ ویژگی که از مدت ها پیش در آیفون ها و برخی از گوشی های سامسونگ و وان پلاس وجود داشته است. با این حال، گویا اگر این قابلیت را فعال کنید، دیگر نخواهید توانست به منوی پاور دسترسی داشته باشید و در نتیجه امکان خاموش کردن گوشی فراهم نخواهد بود. از آن جایی که تقریباً مطمئنیم در نسخه نهایی اندروید 12 این ویژگی بهبود خواهد یافت اما باید دید در نهایت چگونه برطرف خواهد شد.

در این میان، یک قابلیت دیگر هم در اندروید 12 وجود دارد که بسیار عجیب و غریب است و گویا آمده که بماند. با این ویژگی، هر وقت روی یکی از دکمه ها ضربه می زنید، نوعی افکت انفجاری یا جرقه ای روی عناوین منوها نمایان می گردد.

بر این اساس، می توان گفت که نسخه مخصوص توسعه دهندگان بتا اندروید 12 دارای افکت جرقه ای برای هر دکمه است که به صورت پیش فرض فعال می باشد.

این قابلیت که رومین گای، مدیر تیم ابزارهای اندروید آن را معرفی کرد، با هدف خاصی تهیه و تولید شده است.

این ویژگی در همه جای اندروید وجود دارد اما زمانی بیشتر افکت آن را مشاهده می کنیم که پس زمینه تیره می باشد. البته بهتر می بود این قابلیت در جاهایی نمایان می گردید که تصویر پشت روشن بود اما به هر حال برنامه نویسان گوگل تصمیم گرفته اند آن را اینگونه به کار ببرند. دکمه های جرقه ای باعث خواهند شد ظاهر اندروید جذاب تر شود و اکثر کاربران از آن خوششان بیاید.

نکته عجیب اما، این است که گوگل می گوید این افکت تازه به صورت پیش فرض برای همگان روشن خواهد بود و راهی هم برای خاموش کردن آن وجود ندارد.

نظرات داده شده پیرامون این افکت در فضای اینترنت نیز این گونه نشان می دهند که بسیاری از افراد فکر می کنند نوعی باگ در گوشی ها وجود دارد.

در کنار این قابلیت، ویژگی نوار اسکرول کردن انعطاف پذیر نیز تعجب برانگیز است. یک نکته جالب در مورد آن اینکه در iOS به صورت پیش فرض روشن می باشد. پیش از این وقتی در منوها اسکرول می کردید، وقتی به انتها می رسیدید نوعی افکت آبی رنگ پخش می شد ولی حالا کشیده خواهد شد.

حتی خودِ گوگل هم در مورد شیوه طراحی به کار برده شده اطمینان ندارد و به همین خاطر با نظرسنجی از کاربران خواسته به برخی از تغییرات ایجاد شده امتیاز دهند. متأسفانه هنوز سؤالی در مورد رضایت افراد پیرامون افکت جرقه ای پرسیده نشده است.

نظر شما چیست؟ آیا شیوه طراحی کلی اندروید 12 را می پسندید؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49086 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/08 تعداد مشاهده: 2615
سافت گذر